بتن

خرید ژل میکروسیلیس + بررسی انواع آن و مقدار مصرف در بتن

خرید ژل میکروسیلیس

بتن عنصر اصلی سازه‌ای در بسیاری از پروژه‌ها است و برای اینکه این مخلوط بتنی بتواند در شرایطی که ما مدنظر داریم، عملکرد مناسبی داشته باشد، نیاز است که در آن مخلوط از انواع مکمل‌ها و افزودنی‌ها مانند ژل میکروسیلیس و … بهره ببریم. قبل از اینکه به نحوه خرید ژل میکروسیلیس بپردازیم و با هم درباره اینکه ژل میکروسیلیس در چند نوع بسته بندی و با چه قیمتی به شما ارائه می‌شود، باید به طور خلاصه به این موضوع بپردازیم که ژل میکروسیلیس چیست و انواع آن کدام است؟

ژل میکروسیلیس چیست؟

این افزودنی بتن نوع ارتقادهنده کیفیت، مقاومت، پایایی و دوام بتن است که انواع مختلفی مانند دوغاب میکروسیلیس و ژل میکروسیلیس پایه، ژل میکروسیلیس الیاف دار و … دارد. نکته بسیار مهمی که باید درباره ژل میکروسیلیس بیان کرد این است که دوده سیلیسی (Silica Fume) موجود در ژل میکروسیلیس چون یک ماده پوزولانی بسیار قدرتمند است و می‌توان درست شبیه به سیمان عمل کند، به سادگی می‌توان از آن به عنوان جایگزین سیمان نامبرد. دوغاب و ژل میکروسیلیس با داشتن همین خاصیت پوزولانی با هیدروکسید کلسیم آزاد شده حاصل از واکنش هیدراسیون سیمان واکنش می‌دهد و محصولات ثانویه حاصل از این واکنش پوزولانی، خاصیت آب بندی، نفوذناپذیری و مقاومت مکانیکی و سایشی تن را بهبود می‌بخشد. استفاده از دوغاب میکروسیلیس نیز به خاطر داشتن حالت روانی، خرید آن را بیش از پیش منطقی می‌کند.

دلایل استفاده و مزایای ژل میکروسیلیس

باید قبول کنیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که قیمت انرژی در آن نسبت به سایر کشورها بسیار ارزان تر است. اگر چه که باید این را هم در نظر گرفت که بحث ما درباره تعادل بین قیمت انرژی و درآمد مردم داخل کشور نیست، بلکه درباره یک موضوع کلی تر است. این ارزان بودن انرژی نسبت به سایر کشورها باعث شده است که تولید بعضی از افزودنی‌های بتن مانند همین ژل میکروسیلیس رونق زیادی در ایران پیدا کند. به خاطر همین است که برای خرید ژل میکروسیلیس، شما در ایران دست بسیار بازی دارید. مانند محصولات شرکت فروسیلیس ایران که توانسته دوغاب و ژل میکروسیلیس را تولید نماید و آن ها را تحت برند فروژل وارد بازار ساختمانی و عمرانی کشور کند. پس خرید ژل میکروسیلیس به صورت اینترنتی یا حضوری برای استفاده از آن در بتن، در ایران بسیار مرسوم بوده و حتی شرکت فروسیلیس ایران توانسته است از طریق صادرات این محصول تا 2 میلیون دلار ارزآوری داشته باشد که در نوع خود بی‌نظیر است. حال سوالی که این وسط پیش می‌آید این است که خرید ژل میکروسیلیس و استفاده از آن در بتن چه سودی برای شما خواهد داشت؟ مزایای ژل میکروسیلیس

1) ژل میکروسیلیس و کاهش نسبت آب به سیمان

یکی از اصلی ترین مزایای خرید ژل میکروسیلیس و استفاده از آن در بتن، کاهش نسبت آب به سیمان بتن در رده های مقاومتی مختلف است. از دیگر مزایای استفاده از انواع ژل میکروسیلیس می‌توان به کاهش جداشدگی و آب انداختگی بتن در بتن های روان و با اسلامپ بالا اشاره کرد.

2) افزایش کارایی با خرید ژل میکروسیلیس

بسیاری اوقات در پروژه های مختلف عمرانی حفظ کارایی بتن در عملیات اجرایی و حفظ این میزان کارایی در طول بتن ریزی کار سختی است اما استفاده از ژل میکروسیلیس در بتن باعث می‌شود که میزان کارایی بتن به طرز قابل توجهی در عملیات اجرایی افزایش پیدا کند.

3) کاهش نفوذپذیری در برابر آب و محیط های خورنده

سازه های بتنی می‌توانند در شرایط محیطی مختلفی قرار گرفته باشند. به همین دلیل نیاز است که نفوذپذیری آن‌ها در برابر آب، مواد مهاجم محیط های خورنده، یون های مخرب مانند کلریدها، سولفات‌ها، نمکها، هیدروکسیدها و محلول های شیمیایی و … بسیار بالا باشد. به همین دلیل است که خرید ژل میکروسیلیس در بسیاری از موارد برای اینگونه پروژه هایی که در معرض حملات هستند انجام می‌گیرد تا نفوذپذیری بتن به حداقل برسد.

4) افزایش دوام در برابر سیکل ذوب و یخ

همانطور که در آیین نامه بتن ایران هم آورده شده، برای شرایط محیطی مختلف رده بندی های خاصی تعریف شده است که هر کدام از رده بندی ها الزامات خاصی را می طلبد تا بدین ترتیب بتوان دوام بتن را حفظ نمود. از جمله این رده بندی می‌توان به محیط هایی که دارای عوامل مهاجم هستند و همچنین سازه هایی که در معرض سیکل یخ زدن و آب شدن قرار دارند، اشاره کرد. استفاده از ژل میکروسیلیس در این نوع سازه‌ها می‌تواند بتن را در برابر این گونه سیکل ها مقاوم و با دوام کند.

5) ژل میکروسیلیس با ویژگی های فیزیکی بهتر

همانطور که می‌دانید در سالیان گذشته تا به امروز که تولید، خرید و استفاده از ژل میکروسیلیس در ایران رواج پیدا کند، از پودر میکروسیلیس برای ارتقای ویژگی‌های مختلف در بتن استفاده می‌شد. اما این ژل میکروسیلیس دانسیته بالاتری نسبت به پودر میکروسیلیس دارد. همچنین می‌تواند ساده تر با بتن ترکیب شود. از جمله مشکلات متعددی که معمولا برای ادوات بتن ریزی پیش می‌آید، بحث استهلاک آنهاست. در واقع به خاطر وجود سیمان، سنگدانه و آب، میزان استهلاک تجهیزات بتن ریزی بسیار بالا است. به همین خاطر توصیه می‌شود که از ژل میکروسیلیس در مخلوط بتنی استفاده شود تا قابلیت پمپ پذیری آن افزایش پیدا کرده و از استهلاک تجهیزات بتنی هم کاسته شود.

6) حمل و نقل آسان تر ژل میکروسیلیس

در بسیاری از کسب و کارها، لوجستیک و به طور کلی بحث حمل و نقل یکی از موضوعاتی است که معمولا دچار مشکلات و ایرادات زیادی است. یعنی وقتی نوبت به تهیه حجم بالایی از یک محصول برسد، اینکه چطور خریده شود و به سمت کارگاه یا محل ساخت برسد و … خودش معضلات متفاوتی را ایجاد می‌کند. این موضوع وقتی نوبت به پودر میکروسیلیس می‌رسد، شاید محدودیت های بیشتری را هم برای شما ایجاد نماید. اما خرید ژل میکروسیلیس این مشکلات را در پی ندارد و حمل و نقل و نگهداری آن نسبت به پودر میکروسیلیس بسیار آسان تر و اقتصادی تر است.

کاربرد ژل میکروسیلیس در انواع سازه ها

خب تا اینجای کار به اینکه ژل میکروسیلیس چیست، خرید و استفاده از آن در بتن چه مزایایی دارد صحبت کردیم. اما حالا باید سراغ این پاسخ این پرسش برویم که در چه پروژه ها و سازه هایی از ژل میکروسیلیس می‌توان استفاده کرد؟ به عبارت دیگر در چه پروژه هایی ژل میکروسیلیس کاربرد دارد و استفاده از آن در بتن، ویژگی هایی را در آن ارتقا می دهد که با شرایط سازه سازگاری دارد.

ژل میکروسیلیس و سازه های آبی

بسیاری از سازه های آبی در جای جای شهر از بتن ساخته شده است. از کانال ها و سازه های آبرسانی گرفته تا تصفیه خانه های آب و فاضلاب همه از بتن ساخته شده اند. بتن این سازه ها در معرض انواع و اقسام مضرات بتن قرار دارد و اگر در طرح اختلاط بتن از افزودنی‌ها استفاده نشود، آن سازه آبی به سرعت کارایی خود را از دست داده و نیازمند تعمیر و یا تخریب و بازسازی از نو پیدا می کند. پس بهتر است که راه پیشگیری به جای درمان را در پیش بگیریم تا هم در هزینه ها صرفه جویی هنگفتی شود و هم مصالح ساختمانی که نوعی سرمایه ملی است به هدر نرود. ژل میکروسیلیس از آن دست افزودنی هایی است که بسیار مناسب این دست از سازه ها است. یعنی برای ساخت سازه های آبی و مخازن و هرگونه سازه ویژه نگهداری آب، در سازه های آبرسانی و کانالها و تصفیه خانه های آب و فاضلاب باید از زل میکروسیلیس استفاده کرد. این سازه ها جدا از اینکه نیاز دارند تا نفوذپذیری‌شان با استفاده از ژل میکروسیلیس کاهش پیدا کند. چون در معرض حمله مواد شیمیایی و خورنده هستند و همچنین می‌توانند در معرض شرایطی قرار گیرند که سیکل های ذوب و یخ در آن اتفاق می‌افتد، خرید ژل میکروسیلیس و استفاده از آن در بتن کاری الزامی و منطقی محسوب می‌شود.

کاربردهای دیگر ژل میکروسیلیس

برای اینکه به یک بتن پرمقاومت و توانمند دست پیدا کنیم، راه های متفاوتی پیش روی ماست. مانند استفاده از انواع افزودنی‌ها و یا کاهش نسبت آب سیمان و … . یکی از بهترین راه ها که باعث می‌شود مخلوط بتنی ما مقاومت بسیار بالایی پیدا کند، استفاده از ژل میکروسیلیس است. این ویژگی توانمند کردن بتن باعث می‌شود که خرید ژل میکروسیلیس برای استفاده در بتن سازه‌های نظامی و پدافندی، کف های صنعتی و در معرض ارتعاشات دینامیکی کار هوشمندانه‌ای محسوب ‌شود. همچنین می‌توان از ژل میکروسیلیس در سازه هایی که در معرض ارتعاشات ضربه‌ای مانند اسکله‌ها، پل‌ها، عرشه پل، مخازن و سدها و … هستند و همچنین بتن‌های در معرض انفجار نیز استفاده کرد. می‌توان از ژل میکروسیلیس در تیر، ستون و سقف در احجام مختلف نیز بهره برد. ژل میکروسیلیس

انواع ژل میکروسیلیس

برای خرید ژل میکروسیلیس متناسب با کاربردی که مدنظر داریم باید قبل از اقدام به خرید، از انواع ژل میکروسیلیس آگاه شویم. ما در آزمان چون محصولات ژل میکروسیلیس از کارخانه فروسیلیس ایران تحت برند فروژل را به فروش می‌رسانیم، انواع ژل میکروسیلیس را نیز طبق دسته بندی اصلی خود کارخانه مشخص می‌کنیم. اگرچه که بسیاری از برندهای دیگر انواع ژل میکروسیلیس را با نام های متفاوتی معرفی می‌کنند. ویژگی اصلی این شکل از نامگذاری این است که خود نام ژل میکروسیلیس باعث می‌شود شاخصه اصلی آن مشخص شود. در ادامه به انواع این افزودنی بتن اشاره می کنیم:

دوغاب میکروسیلیس (فروژل) با کد FS PR642

در خرید ژل میکروسیلیس باید توجه داشت که دوغاب با ژل متفاوت است و این تفاوت هم در میزان روانی آن است. دوغاب میکروسیلیس سوسپانسیونی از دوده سیلیس در آب است. دانستیه این محصول حدود 2 برابر پودر میکروسیلیس است و نسبت به میکروسیلیس پودری قابلیت پخش و استفاده بهتری دارد. دوغاب میکروسیلیس حاوی 45 تا 60 درصد دوده سیلیس است که این مقدار به نسبت دوده سیلیسی موجود در انواع ژل میکروسیلیس به مراتب بیشتر است. از دوغاب میکروسیلیس برای مواقعی که به دنبال افزودن دوده سیلیسی به مخلوط بتنی هستیم، می‌توانیم استفاده کنیم.

ژل میکروسیلیس پایه با کد FB SP110

این نوع از ژل میکروسیلیس حاوی فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر، میکروسیلیس با 50 درصد ماده جامد و با حداقل حفظ اسلامپ در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ژل میکروسیلیس پایه معمولا در محل تخلیه و قبل از پمپاژ استفاده می‌شود. این فروژل پایه ساخت شرکت فروسیلیس ایران است که بعد از گذراندن شش ماه مراحل علمی و آزمایشگاهی به تولید انبوه رسیده و به بازار ایران و جهان عرضه شده است. با تولیدات فروسیلیس ایران در حوزه ژل میکروسیلیس، خام فروشی میکروسیلیکا تا دو سوم کاهش و ارزش افزوده آن دو برابر افزایش یافته است.

ژل میکروسیلیس اسلامپ بالا با کد FSH R400

این نوع از ژل میکروسیلیس هم مانند ژل میکروسیلیس پایه حوای فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر، میکروسیلیس با 50 درصد ماده جامد است و با حداکثر حفظ اسلامپ در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ژل میکروسیلیس اسلامپ بالا معمولا در محل تولید و مکان هایی که آب و هوایی گرم دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید ژل میکروسیلیس و مشاهده قیمت‌های آن به این لینک مراجعه کنید.

ژل میکروسیلیس الیاف دار پایه با کد FFB SP110

این نوع ژل میکروسیلیس از برند فروژل هم حاوی فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر با میکروسیلیسی که 50 درصد ماده جامد دارد، است و با حفظ حداقل اسلامپ در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد ژل میکروسیلیس الیاف دار بیشتر در محل تخلیه و قبل از پمپاژ بتن است. الیاف موجود در این ژل میکروسیلیس از نوع الیاف پلی پروپیلن است که می‌تواند جمع شدگی و ترک‌های خمیری سطح و دال‌ها، کف‌ها و رویه‌های بتنی را کاهش دهد.

ژل میکروسیلیس الیاف دار اسلامپ بالا با کد FFSH R400

این نوع ژل میکروسیلیس ترکیبی از نوع اسلامپ بالا و نوع الیاف دار است که به این ترتیب ویژگی‌های هر دو را به طور همزمان دارد. ترکیبات پایه این محصول فروژل نیز همان فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر با 50درصد میکروسیلیس ماده جامد است که با حفظ حداکثر اسلامپ در محل تولید بتن و در شرایط آب و هوایی گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف پلی پروپیلن در آن هم برای کاهش ترک‌های ناشی از جمع شدگی خمیری سطح و دال‌ها، کف‌ها و رویه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع ژل میکروسیلیس

استفاده از ژل میکروسیلیس در بتن چگونه موجب ارتقای ویژگی های آن می‌شود؟

پس از خرید ژل میکروسیلیس مناسب برای کاربردی که مدنظر داریم، لازم است از اینکه مکانیزم اثر ژل میکروسیلیس چیست آشنا شویم. چون دانستن این مکانیزم اثر باعث می‌شود که در میزان و نحوه استفاده از آن به شکل بهتری عمل کنیم. اگرچه نحوه و میزان مصرف ژل میکروسیلیس قواعد خاص خودش را دارد که در ادامه این مقاله به آن اشاره می‌کنیم. انواع مختلف ژل میکروسیلیس همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد دارای پودر میکروسیلیس، فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات اتر، الیاف بتن، دیسپرس کننده‌ها، پلیمرهای آب بند کننده بتن و سایر افزودنی‌های موثر در گیرش و تراکم بتن است. چگونگی و نحوه اثر ژل میکروسیلیس به این شکل است که دوده سیلیسی پس از ترکیب با آب و هیدروکسید کلسیم، واکنش نشان می‌دهد و بدیت ترتیب سیلیکات کلسیم سخت تولید می‌‎شود که نقش بالایی در سخت شدن بتن و افزایش مقاومت آن دارد. علاوه بر این پلی کربوکسیلات اتر موجود در ژل میکروسیلیس، بر روی ذرات سیمان، غشایی تشکیل داده و با ایجاد ممانعت فضایی ناشی از ضخامت جذب شده، از تجمع ذرات سیمان در کنار یکدیگر جلوگیری می‌کند و بین ذرات ناشی از جذب ذرات پلیمر با تشکیل بارهای همنام، ایجاد نیروی دافعه نموده و به این ترتیب بتن را روان می‌کند. الیاف پلی پروپیلن موجود در ژل میکروسیلیس الیاف دار نیز به نوبه خود موجب بهبود خواص مکانیکی و سایشی بتن خواهد شد.

مشخصات فنی ژل میکروسیلیس

حالت فیزیکی دوغاب میکروسیلیسسوسپانسیون
حالت فیزیکی ژل میکروسیلیسژله‌ای – خمیری کشسان
وزن مخصوص / چگالی1.39 گرم بر سانتی‌مترمکعب
PH9
رنگخاکستری تیره
نیتراتندارد
یون کلرفاقد یون کلر یا بسیار کمتر از حد مجاز
توانایی انحلالدر آب

روش و میزان مصرف ژل میکروسیلیس

بعد از خرید ژل میکروسیلیس شاید مهمترین سوالی که برای شما پیش می‌آید این باشد که چگونه باید از این ژل میکروسیلیس در بتن استفاده کرد؟ اولین چیزی که باید در این باره درنظر بگیرید این است که برای تعیین میزان بهینه مصرف و تاثیر آن بر روی خواص بتن تازه و سخت شده مانند حفظ کارایی، گیرش، مقاومت‌های اولیه و نهایی، توصیه می‌شود که آزمایش‌های کارگاهی و با مصالح و شرایط موجود انجام گردد. بدین شکل بعد از انجام این آزمایش‌ها شما به طور قطع می‌توانید روش و میزان مصرف ژل میکروسیلیس در بتن را پیدا کنید. اما به طور کلی یک بازه‌ای برای میزان استفاده و مصرف ژل میکروسیلیس در بتن توسط شرکت فروسیلیس ایران مشخص شده است و در نهایت اینکه شما چقدر از دوغاب یا ژل میکروسیلیس در بتن استفاده می‌کنید، بستگی به ویژگی‌هایی که قصد دارید در بتن به آن‌ها برسید مشخص می‌گردد. شما می‌توانید از ژل میکروسیلیس به اندازه 4 تا 8 درصد نسبت به وزن سیمان و از دوغاب میکروسیلیس 5 تا 12 درصد  نسبت به وزن سیمان استفاده کنید.

نحوه استفاده از ژل میکروسیلیس

حالا که متوجه شدیم میزان مصرف ژل میکروسیلیس در بتن چقدر است، بهتر است به چگونگی استفاده از آن هم اشاره کنیم. محصولات فروژل (انواع ژل میکروسیلیس و دوغاب میکروسیلیس از شرکت فروسیلیس ایران) را می‌توان با کل یا بخشی از آب اختلاط بتن ترکیب کرد و سپس به مصالح خشک در میکسر بچینگ افزود و مخلوط کرد یا اینکه بعد از افزودن کلیه اجزای سازنده مخلوط بتنی، دوغاب یا ژل میکروسیلیس را به آن اضافه کرد. در صورتی که نیاز دارید که ژل میکروسیلیس را در تراک میکسر به مخلوط بتنی خود اضافه نمایید، نیاز است که عملیات اختلاط بعد از افزودن حداقل 5 دقیقه با دور تند یعنی 20 دور در یک دقیقه ادامه یابد. به ازای هر مترمکعب بتن باید حداقل 1 دقیقه عملیات اختلاط صورت پذیرد. نکته مهمی که باید درباره دوغاب میکروسیلیس درنظر داشت این است که با توجه به جذب بالای آب توسط دوده سیلیسی موجود در آن و به تبع آن نیاز به مصرف آب بیشتر، نیاز است که از یک روان‌ساز به عنوان مکمل در کنار آن استفاده شود. پیشنهاد می‌شود که به اندازه نصف دوغاب میکروسیلیس که قرار است به مخلوط بتنی اضافه کنید، از آب اختلاط کاسته شود.

استفاده از ژل میکروسیلیس در بتن ریزی سواحل

برای بتن ریزی سازه‌های سواحل دریا و محیط هایی که در مجاورت مواد خورنده شیمیایی است درباره استفاده از دوغاب و ژل میکروسیلیس و به طور کلی محصولات فروژل بهتر است از یک مرکز مشاوره بتن کمک بگیرید تا آن‌ها در ارائه یک دستورالعمل درست برای نحوه و میزان استفاده از ژل میکروسیلیس به شما کمک کنند.

موارد ایمنی در استفاده از ژل میکروسیلیس

در استفاده از هرگونه مواد شیمیایی، فارغ از اینکه آن ماده برای انسان ضرر دارد یا خیر باید جوانب احتیاط و ایمنی را رعایت نمود. اما قطعا سوال پیش می‌آید که آیا ژل میکروسیلیس سمی است؟ یا ژل میکروسیلیس برای سلامتی ضرر دارد یا خیر؟ محصولات فروژل که در فروشگاه اینترنتی آزمان از شرکت فروسیلیس ایران ارائه می‌شود در دسته مواد مضر برای سلامتی انسان و محیط زیست قرار نمی‌گیرند اما هرگز نباید توسط انسان بلعیده شود و یا با جشم تماس پیدا کند. در صورت اینکه ژل میکروسیلیس با چشم یا پوست تماس داشته باشد، نیاز است که آن قسمت سریعا با آب فراوان شستشو داده شود و در صورت بلعیدن ژل میکروسیلیس فورا باید به پزشک متخصص مراجعه گردد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که قبل از استفاده از ژل میکروسیلیس بهتر است از ماسک، دستکش و عینک ایمنی استفاده شود.

انواع بسته بندی ژل میکروسیلیس

فروسیلیس ایران توانسته محصولات خود را در دو نوع بسته بندی سطلی 24 و 25 کیلوگرمی و همچنین کیسه پلاستیکی 25 کیلوگرمی ارائه کند که شما بسته به نیاز خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین آزمان خریداری نمایید.

بسته بندی ژل میکروسیلیس

نحوه نگهداری ژل میکروسیلیس

بعد از خرید ژل میکروسیلیس شاید در بسیاری از مواقع نیاز باشد که این افزودنی را مدتی در انبار نگهداری کرد تا زمان استفاده از آن در پروژه عمرانی برسد. به همین دلیل بسیار مهم است که ملاحظات نگهداری آن را بدانیم. انواع ژل میکروسیلیس و دوغاب میکروسیلیسی که توسط آزمان به فروش می‌رسد، یک سال در بسته بندی اولیه و بدون باز شدن تاریخ انقضا دارد. بسیار مهم است که در نظر داشته باشید باید این محصولات را دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید و در بازه دمایی 10 تا 35 درجه سانتیگرادی نگهداری کنید.

خرید و قیمت ژل میکروسیلیس

قیمت ژل میکروسیلیس بسته به نوعی که دارد می‌تواند متفاوت باشد. چون خواصی که هر کدام از انواع ژل میکروسیلیس ایجاد می‌کنند، می‌تواند متفاوت باشد و به همین دلیل قیمت آن نیز تغییر می‌کند. در بین محصولات فروژل، قیمت دوغاب میکروسیلیس کمتر از همه و قیمت ژل میکروسیلیس الیاف دار با اسلامپ بالا نیز بیشتر از همه است. در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ژل میکروسیلیس را مشاهده نمایید و در این لینک هم قیمت هر کیلو ژل میکروسیلیس بدون احتساب بسته بندی قابل مشاهده است.

نوعقیمت
دوغاب میکروسیلیس 25 کیلوگرمی سطلی75000 تومان
دوغاب میکروسیلیس 25 کیلوگرمی کیسه‌ای60000 تومان
ژل میکروسیلیس پایه 25 کیلوگرمی سطلی 200000 تومان
ژل میکروسیلیس پایه 25 کیلوگرمی کیسه‌ای185000 تومان
ژل میکروسیلیس با حفظ اسلامپ بالا 25 کیلوگرمی سطلی215000 تومان
ژل میکروسیلیس با حفظ اسلامپ بالا 25 کیلوگرمی کیسه‌ای200000 تومان
ژل میکروسیلیس الیاف دار پایه 25 کیلوگرمی سطلی272500 تومان
ژل میکروسیلیس الیاف دار پایه 25 کیلوگرمی کیسه‌ای257500 تومان
ژل میکروسیلیس الیاف دار با حفظ اسلامپ بالا 25 کیلوگرمی سطلی307500 تومان
ژل میکروسیلیس الیاف دار با حفظ اسلامپ بالا 25 کیلوگرمی کیسه‌ای292500 تومان

شما می‌توانید برای خرید ژل میکروسیلیس چه اینترنتی و چه حضوری با آزمان در ارتباط باشید.

نوعی افزودنی پوزولانی است که ویژگی های مختلفی در بتن را مانند نفوذناپذیری، مقاومت و … افزایش می دهد.

شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین آزمان تجهیز مهام می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =